Klantenservice

Heb je een vraag? Laat het ons weten.

Heb je een vraag? Kijk dan even tussen de FAQ hieronder. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact op met de klantenservice. We proberen je vraag zo snel mogelijk voor je te beantwoorden.

BEREIKBAARHEID KLANTENSERVICE
Op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00 op telefoon: 06-42394029 of stel je vraag per e-mail via: webshop@sharonzaal.nl

BEZORGING: WAAR KAN IK MIJN BESTELLING LATEN BEZORGEN?
De webshop bezorgt in Nederland en België.

LEVERTIJD: WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
Nadat je een bestelling hebt gedaan, wordt deze binnen 2 tot 3 werkdagen bij jou thuis bezorgd.

RETOURNEREN: HET DOOR MIJ BESTELDE ARTIKEL IS NIET NAAR WENS
Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je ons deze binnen 14 dagen retourneren. Op de pakbon bij je bestelling staat vermeld welke stappen je moet ondernemen. Zie voor meer informatie bestellen en retourneren.

GARANTIE: EEN ARTIKEL IS BESCHADIGD GELEVERD OF VOLDOET NIET AAN DE KWALITEITSEISEN
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet aan de eisen voldoet. In dat geval bieden wij je graag zo snel mogelijk een passende oplossing. Wanneer een artikel effect is op het moment dat je het ontvangt, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst, vergezeld van de originele factuur/pakbon, terugsturen. Zie voor meer informatie bestellen en retourneren.

IK WIL EEN BULKBESTELLING PLAATSEN
Dat vinden we natuurlijk heel fijn! Bestel je meer dan 25 stuks van hetzelfde artikel of voor een bedrag boven de € 100,- euro, stuur ons dan je bestelling per mail of geef ons je bestelling door via 06-42394029. We laten je dan weten of we je een leuke extra korting kunnen geven en wanneer we je bestelling kunnen leveren.

KAN IK OOK BESTELLEN ZONDER TE REGISTREREN?
Ja dat kan. Vul je winkelmand, en vul in het adresformulier je gegevens in. Je kunt direct je bestelling afronden. Je gegevens worden niet bewaard.

IK HEB PROBLEMEN TIJDENS HET REGISTREREN?
Je zult eenmalig de gevraagde gegevens juist in moeten invoeren om te registreren. Het voordeel hiervan is dat je slechts eenmaal jouw gegevens hoeft in te voeren: de volgende keer log je in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Als er iets fout gaat tijdens het invullen van je gegevens geeft de shop aan waar het fout gaat en kun je dat zelf aanpassen. Als het met behulp van de foutmelding nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice via: 06-42394029.

IK WOON IN HET BUITENLAND. KAN IK OOK BESTELLEN?
Ja dat kan! Stuur ons je bestelling per mail op: webshop@sharonzaal.nl. We laten je dan weten wat de verzendkosten zullen zijn en wanneeer we je bestelling kunnen leveren. Woon je in Belgie? Dan is het mogelijk om online je bestelling te plaatsen.

Made by Sharon Zaal © 2019 | All Rights Reserved | Privacyvoorwaarden | Fotografie Lea Sas